tisdag 20 november 2012

Mardröm.

I natt drömde jag nåt hemskt. Att jag fått ett andra missfall. Ni förstår det etsat sej fast en del i mitt huvud. Känner mej spänd och funderar väldigt mycket på det emellanåt.
Jag är alltså inte gravid, men drömde att jag var det och fått missfall.. Jag hoppas det släpper och jag kan tänka positivt. Jobbigt med oron som blir.

Just nu myser vi bara i soffan Lova och jag. Har jobbat 7-12 idag. Lyxtur kallas det! Gött! Resten av eftermiddagen/kvällen blir lugn. Kanske en promenix med Ronja sen. Ska bli skönt!

/ Johanna

3 kommentarer:

Ronja sa...

Det var skönt med en promenad. Tack för sällskapet. :)
Kram

Johanna sa...

Tack detsamma för sällskapet! Gött! Härligt att få prata av mej med dej! Du är guld! Kram

Sara sa...

Usch för missfall. Det är nog svårt att inte tänka på det om man varit med om det en gång. Det är med all säkerhet jobbigt när man är så glad och lycklig över att vara gravid så slås drömmen i kras. Du är stark ändå som vill försöka igen att bli gravid. Kämpa på :)