söndag 18 november 2012

Helgen.

Tjingeling! Helgen har varit fullsmockad med aktiviteter.Vi inledde fredagen med lite go mat och mys. Lördagen besökt vi leklandet tillsammans med Sanna å Natalie. Det var en hit! Lova älskade alla rutchkanor och studsmattorna. Vi åt även lunch där. Sedan skjutsade vi Thomas till Virserum. Han skulle på Magnus 30-årsfest. En snabbis hem för att sen fortsätta till min farmor i Lönneberga med mama å pappa. Hon fyllde år. Så vi blev bjudna på smörgåstårta och en massa gotti. Vi följde sedan med mamma å pappa hem. Vi sov där. I deras dubbelsäng. Guttans att få bli lite bortskämda och uppassade båda två.Idag startade vi dagen lite lugnt hemma hos mamma. For åt Virserum för att hämta Thomas och lite umgänge och mat. Hem en sväng. Sedan for vi till min mormor på kalas för att hon fyller år imorgon... Mycket kalas som sagt.. Där bjöds det oxå på gotti gotti..

Nu hemma. Bara slappar. Thomas tog läggningen ikväll. Blir nog Solsidan sen och lite kvällsfika.

Som ni kanske förstår eftersom jag inte pratat någon vikt så har det inte gått så bra på sista tiden.. Promenaderna har slarvats med och så även allt snask. Imorgon är tanken att jag ska försöka få fart på fläsket igen... Önska mej lycka till mina vänner! Det behöver jag!

Kisseriet har gått super för Lova i helgen. Snart har hon nog fått in snitsen helt! :) Härligt!!!

Kram på er!

 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: