torsdag 29 november 2012

Sjuk.

Legat hemma och varit sjuk nu i tre dagar. Förkylning, feber och ont i kroppen... Segt. När man är ledig har man tid att tänka en hel del.. Jag förstår att jag tröttar ut er till max med mitt ältande. Men jag måste få ventilera mej!
Det gör ont i mig. Jag är nere. Jag bara tänker på min bebis jag skulle haft i magen. Om den fått stanna kvar och allt varit bra hade jag fått gå på första ultraljudet för ett tag sen... Det känns orättvist. Jag vet att jag inte är den enda och det finns dom som har det värre. Men detta är min sorg.

Jag anstränger mej så mycket jag kan för att vara positiv och vill inte gnälla. Men ibland måste jag bara få ut det.

Imorrn blir det julbord med jobbet på Fredensborgs Herrgård! Mys! Kvällen lär nog avslutas på Metropol ;) Här ska piggas upp!

Kram på er.

1 kommentar:

Sara sa...

Gnäll hur mycket du vill. Man ska inte behöva "hålla inne" bara för det finns de som har det värre. Det finns alltid de som har det värre men det gör det ju inte lättare för en själv bara för det. Detta du skriver om är ju ditt värsta. Din sorg. Ditt liv. Klart du ska få gnälla :-)

Ps. Kommer öppna bloggen någon dag senare. Just nu ligger den på is på obestämd framtid. Kram