söndag 7 oktober 2012

Slapp-söndag.

Gud vad lat jag känner mej idag.. Som de flesta andra dagar oxå! :) Förmiddagen har jag städat toaletter och dammat... Golven kvar då. Så segt att skjuta på städet till söndagen.. Idag ångrar jag såklart att jag gjorde det.
Vi åt spaghetti och köttfärssås till lunch. Det är ju Lovas favvo-rätt. Nu vilar hon lite middag..
Btw fick vi sovmorgon idag till klockan var nästan 8!!! Så himlans gött.

Sitter fortfarande här i min röda Onepiece med flötigt hår. Borde kanske hoppa i duschen?!

Imorgon kickar jag igång med LCHF igen. Nu har jag vräkt i mig väldiga mängder godis och andra sötsaker. Magen har varit riktigt ur gängorna kan man säga.. Man kan lixom inte alltid hålla koll på när gaserna vill ut :)
Tacka vet jag LCHF! ;) Och så blir det såklart MINST 1 timmes promenad/dag! Hoppas att jag kanske kan försöka öka på till 2 promenader/dag eller någon annan träning. Känns alltid lite svårare när man har barn.. Men med planering så funkar allt!

Sitter och tittar på Thomas genom fönstret, han klipper gräset i SPÖREGN! Ser inte ut som att han tycker det är så kul... Springer runt som en galning å grimaserar :)

Inga kommentarer: