tisdag 9 oktober 2012

Snor, snor å host, host...

Japps här snoras det för fullt. Blev såklart smittad av gubben... Typiskt.

Btw har jag kört igång med LCHF igen. Känns super! Man är ju MÄTT hela tiden, vilket är underbart att slippa kurret i magen..
Har tyvärr inte pallat några promenader på grund av förkylningen.. Jag får ta det lilla lugna till en början.. Hoppas jag klarar av en promenad imorrn åtminstone!

Idag jobbar jag kväll. Börjar inte förrän klockan 17. Lova har varit hemma idag, ville vara hemma hos mamma istället för att gå på dagis i förmiddags.Så vi har byggt lego, pusslat, tittat på Emil, ätit clementiner i soffan och gosat! :) Nu sover hon middag så jag har lite kvalitetstid med datorn såklart :)

Nähä det var allt för den här gången..

/ Tjipp

4 kommentarer:

Sara sa...

Känns som hela Sverige är förkylt. Härligt att du är igång med LCHF igen :) Ha det bra!

Sara sa...

Känns som hela Sverige är förkylt. Härligt att du är igång med LCHF igen :) Ha det bra!

Johanna sa...

Ja det känns bra att vara igång igen :) Sara, jag vill läsa din blogg med ju ;) har du lösenord? /Johanna

Sara sa...

Inget lösenord. Glömde länka ;)