lördag 6 oktober 2012

Lördag.

Tjenis! Vi kickade igång helgen med LEDIG fredag! Hur gutt som helst! Thomas var oxå hemma, fast sjuk i och för sej..

Lova å jag började dagen med en lång promenad i skogen :) Vi filosoferade, plockade fina höstlöv och hoppade från stenar! Hur härligt som helst! Lova verkligen ÄLSKAR skogen. Sen vart det lunch när vi kom hem och därefter lite vila.. Sen pysslade vi med höstlöven. Vi limmade på teckningar.
Efter det bastubad och en varm dusch! :) Tacos och sedan godis. Avslutade kvällen med en film, glömt vad den hette men bra i alla fall!
Mysigaste fredagen på länge!

Idag fick gubben sovmorgon.. Sen cyklade vi en sväng och stannade i lekparken en bra stund. Resten av dagen har mest slappats. Johanna var förbi på eftermiddan en sväng! Mycket trevligt, var ett tag sen!
Nu ikväll har vi varit på Moliljan och ätit god mat med mamma, pappa, Jocke å Lovisa. Vi firade pappa som fyllde  50 bast i torsdags. Lova älskade att vara på restaurang. Allt gick kanon! Bra dom hade ett lekrum emellan huvudrätten och efterrätten :) Tack alla för fint sällskap och god mat!
Nu tänkte jag bjuda er på lite bilder!

 
 
 
Världens bästa bror med hans supergoa flickvän! :)
 
En glad 50-åring!
 
 
Min älskade solstråle å jag!
 
 
Planterade 2 höstarrangemang i onsdags... Det i vita krukan fick pappa och jag tog den svarta till mej själv :)
 
 
 

Inga kommentarer: