fredag 31 augusti 2012

Dålig bloggare.

Fasen. Jag har blivit en dålig bloggare... Just nu står fokus på jobb, familj, kost och promenader känns det som. Jag är lycklig då vågen är snäll :) Wíeeeee!! Jag hade visserligen kunnat gå ner mer utan mina fusk. Men jag känner att man måste kunna unna sej nån gång med!
Som i helgen blev det en hel del vin, slarvmat och avslutade med en påse godis! Mums vad gott det var! Ökade ett halvt kilo, men det har runnit av mej nu igen! Det kan det va värt!

Nu ska jag försöka vara så hård det bara går, fram tills Ladies Night i Oktober! :) Då ska jag unna mej lite mat å god dricka. Sen stundar ju Ullared 23 Oktober. Då måste jag ju vara slank så jag kan handla nåt nytt!
Känner att man får lite dåligt med kommentarer på bloggen... Ingen som läser?!
Jag behöver allt pepp jag kan få gällande vikten!

Idag har jag allmän förskola till stumpan. Sen börjar jag jobba vid 15. Vilket innnebär att jag slipper hämta emellan... Jag är alltså ensam. Så nu ska här städas minsann! Vet inte hur länge jag har gått runt och plockat bland alla saker, det tar tid minsann!

Hoppas ni får en skön helg. Jag ska spendera min helg på jobbet till viss del. Helt okej det med.

/ Johanna

 
 
 
Såhär söta var vi i lördags :)
 
 

4 kommentarer:

Johanna sa...

Du är skit duktig Johanna önskar jag hade din karaktär ;-) du är bara underbar Kram

Johanna sa...

Åh tack det värmer :)

Therese sa...

Heej! jag tycker oxå att du är duktig som orkar motstå alla frestelser och fortsätter kämpa, en annan har ju inte så motiverad än men de kommer väl=)
Ladies night åker ni bil eller buss? Jag å Malin Olsen åker buss upp=)

Sofia sa...

Hur går det för dig? Det har varit dåligt med uppdateringar om vikten nu på ett tag. ;-)