lördag 18 augusti 2012

YES!! Det går bra nu!

Nu ska ni får höra. Jag vägde mej idag. EFTER frukost. Vågen visade 89,1 Wohohohohohohho!
När jag startade med Lchf stod vågen på 96,7 kg. Innan det försökte jag gå ner med sunt förnuft och motion. Så när jag startade med viktminskningen i april nångång vägde jag 99 kg. Helt fantastiskt glad är man när man har lyckats med detta. Och att sticka ner under 90-sträcket känns underbart för mej! Ett steg närmre mål. Nu har jag väl sisådär 15 kg kvar, MINST!

Lchf är det bästa jag gjort. Jag är inte ens sugen på potatis, ris och pasta.... Å mjölken... Jag undrar hur i tusan jag egentligen kan klara mej utan???! Jag är inte ens sugen!

En stor eloge till BÄSTA Åsa som peppar mej och promenerar! Jag mår så himla bra av att umgås med henne! En riktig vän i vått å torrt!

Nu ska jag ta en dusch och sen gotta ner mej i soffan och se en film med gubben min... Det är jag värd efter en promenad runt Käreby med Åsa.

Inga kommentarer: