måndag 6 augusti 2012

Haloj!

Varit lite dåligt med bloggandet på sistone. men skönt att skippa bloggen på semestern å bara njuta :) Nu är man inne på sista veckan, det känns sådär faktiskt. Man längtar tillbaka till jobbet men det är långt kvar till nästa semester. Får lägga in en vecka i höst tror jag :)

Vi har hunnit med lite dagsutflykter och bad efter den underbara Gotlandsveckan. Vi har varit i Astrid Lindgrens Värld, Bullerbyn och Katthult, Virserums marknad och varit i mammas å pappas stuga å badat. En underbar semester!
Thomas å jag var iväg till Stockholm med 2 nätter, bara vi. Det var skööönt!

Nu undrar ni säkert hur det går med Lchf:andet?! Jodå, nu är jag på banan igen. Blev lite fel när jag var på Gotland och när jag syndade i Stockholm... Gick upp 2 kg.. Men nu är dom borta igen! Skönt! Nu är det strikt som gäller! Jag har gått ner 6,7 kg! Och det är jag nöjd med. Helt okej att det inte går supersnabbt!!!

Nu ska här slappas.

Tjipp!

Inga kommentarer: