onsdag 8 augusti 2012

Bränna fett.

Jag är väldigt LAT! Det har jag alltid varit. Alltid hatat sport och motion. Men när jag motionerar nuförtin och känner för att lägga ner brukar jag tänka: FY FAN VAD SMAL JAG SKA BLI!!! Då går allt mycket lättare :)

Igårkväll hade jag sällskap av bästa pepparen Åsa runt Spånskivan! Mycket uppskattat av mej.
Idag på förmiddagen tog jag en riktig rask prommis på bandet i 45 minuter! Snacka om att svetten rann! Så jävla gutt efter en tur och dusch. Man känner sej så himla PIGG :)
Ikväll blir det nog en tur ute i friska luften med Åsa igen :) Hejja oss!

Nu är jag ensam hemma.. Istället för att sitta å blogga påå dasset kanske jag borde göra nån nytta?! Men visst är det gött att smita iväg med datorn in på dass?! Eller är jag ensam om att tycka det?! :)

Ha en bra dag.

Om man kunde få välja, så skulle jag såklart vilja se ut som Jennifer Lopez...

2 kommentarer:

Suzi sa...

Tack:) va glad jag blir!;) Eric hälsar tillbaka! Och jo, jag har då alltid med min iPhone på dass!;)
Haha. Bästa egentiden! Hihi..
Ha det så bra och lycka till med LCHF'en;)

SUZI sa...

Gjorde det några månader men blev riktigt kass i magen (hosthost) så inte längre..! Gillar LC delen men inte HFdelen;)